Virkkausta (crocheting), neulomista (knitting), puutarha (gardening), kukat (flowers), kotoilu (homing), matkailu (travelling), heksispeitto (hexagon), korut (beading, beadwork), kirppislöydöt...KahviKaneli Virkkaa *klikkaa* tästä etusivulle

Saturday 25 August 2012

Nyt vasta sain aikaiseksi...




              Sain Kokopäiväneulojalta  tunnustuksen, jo jokin aika sitten joten kiitos sinulle tästä. Olen seurannut     
           Kokopäiväneulojan blogia ja mielenkiinnolla seurannut, mikä vaihe missäkin neuleessa on menossa.
             Taisinkin kirjoittaa hänelle joskus, että jos pääsisi vierihoitoon hänen luokseen ongelmatilanteissa?

Tunnistuksen "säännöt" ovat seuraavat:
1. Kiitä tunnustuksen antajaa
2. Jaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
3.. Ilmoita näille tunnustuksesta
4. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi


No, vaikeaa onkin nimetä blogit, kun on niin monta ihanaa. Seuran kyllä aika tosi
montaa blogia ihan säännöllisesti! Laitan tähän nyt minulle uudempia tuttavuuksia:
Sadelma
Miia-Rebekka
Kutomus
Koskaan ei ole liian myöhäistä
Katjun kannoilla
Harmaata arkea
Ihmemaa
Annukan aurinkoiset

Käykääpä kurkkaamassa!


Ja ne kahdeksan satunnaista asiaa itsestä. Onpa vaikeeta.

1. En ole koskaan neulonut "up to toe- sukkia". Mieli kyllä tekisi.
2. Olen villasukka- ihminen; villikset käytössä läpi vuoden. Myös kesällä. Myös ulkomaan
matkoille pakkaan villasukat matkalaukuun.
3. Olen kynäfriikki! Rakastan kyniä: lyijytäytekyniä ja hyviä, kaunista jälkeä tekeviä kuulakärkikyniä.
Enkä oikein raaskisi niitä melkein käyttääkään, mutta käytän tietysti.
4. Olen myös kalenteri ihminen: mikä onkaan ihanampaa kuin aloittaa putipuhdas A5 kalenteri?
5. Joo, mulla oli teininä myös teinikalenteri. Ainakin keltainen ja punainen.
6. Tykkään ottaa saunan jälkeen kylmän siiderin.
7. Haluaisin koiran.
8. Olen ostanut jo joululahjoja :O)



Ja samaan syssyyn ihana Mun Sun Meitin- blogi laittoi postia!
Tunnustuksen säännöt:
1. Kiitä linkin kera bloggaajaa, joka antoi tunnustuksen.
2. Anna tunnustus eteenpäin 5:lle lempiblogillesi ja kerro siitä heille kommentilla.
3. Kopioi Post it - lappu ja liitä se blogiisi.
4. Ole iloinen saamastasi tunnustuksesta, vaikka se onkin kerrottu vain Post it -lapulla ja toivo, että lempibloggaajasi jakavat sen eteenpäin.

              Ajattelen näin, että tämä sama tunnustus voisi mennä edellisille nyt tässä samassa :O)



2 comments:

Miia-Rebekka said...

Kiitos tunnustuksesta :) .
Jään seurailemaan blogiasi.

Rentukka said...

Olen iloinen tunnustuksesta, kiitos KahviKaneli!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...