Virkkausta (crocheting), neulomista (knitting), puutarha (gardening), kukat (flowers), kotoilu (homing), matkailu (travelling), heksispeitto (hexagon), korut (beading, beadwork), kirppislöydöt...KahviKaneli Virkkaa *klikkaa* tästä etusivulle

Monday 26 November 2012

Blue Two





Onkohan tämä jo langan tuhlausta?
No, en tiijä, mutta tämä vasemman puoleinen
Novitan tavan seiskaveikka, farkku, oli mielestäni
yksinään niin valju ja tylsä. Siispä hän (!) sai kaverikseen
tuntemattoman toisen sinisen langan.


Ja tästähän ei voi tulla kuin hyvälle tuulelle :)
Tämä on typykän minulle pari vuotta sitten tekemä lahjus.
Se on minun työhuoneen pöydällä.

♥♥♥

Niin, ne nuo sukat.
Tämä kärki-asia.


Olin aivan vakuuttunut vielä vähän aikaa sitten, että tavallinen
nauhakavennus sopii minun jalalleni ja on muutenkin paras.
 Jo ulkonäöllisestikin.
Tosin minulla oli kokemusta vain sädekavennuksesta edellisen lisäksi.
En tykännyt sädekavennuksesta, se jätti (mukamas) reikiä tai näkyviä jälkiä, mielestäni.
Mutta nyt olen taas kallistunut tuohon sädekavennukseen.
Ainakin tähän sukkaan tai ehkä lankaan? se onnistui nyt hyvin.
Sukissa ja lapasissa pitää olla pyöreä kärki.




Perussukka.
Lanka: Novitan 7-veljestä ja tuntematon lanka
Puikot ja silmukat: 4 mm / 40 s
Koko: 37-38


4 comments:

Saila said...

Ite teen sädekavennukset perussukkiin, muuten lähinnä nauhakavennusta.

SÖPÖ tuo kivi <3
Mie sain nuorimmaiselta kerran ruutuvihkosta repästyn paperipalasen, johon poika oli kirjoittanut harakanvarpailla : Äiti, olet koko universumin rakkain <3

Mukavaa viikkoa :)

Viivu said...

Tuntematon mysteerilanka? Samaan kavennusmalliin olen itsekin kääntymässä. Kokeilin eri tapoja ja palasin takaisin alkuperäiseen.

margsan said...

Niin kauniin sävyiset sukat!

Anonymous said...

IHANA KIVI <3 ja upeita sukkia :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...